tisdag 27 maj 2008

Måste ju ge min åsikt

Att Det Europeiska Spektaklet gick av stapeln i helgen är kanske onödigt att nämna, men man vill ju gärna få till någon slags fin inledning. Hursomhelst. Eurovisionkvällen spenderades där spårvagnarna vänder, och Gud redan vänt för längesedan. Det var sjukt trevligt. Sjuk var också mängden alkohol min kropp fick i sig. Men det var kul. Jag menar, man lär ju ge ens arbetskamrater ett fint första off-work-intryck. Varsågoda.

Tänkte bara presentera min favorit. Hittade den i engelsk version och jag gillar den plötsligt ännu mer.

Ta en kik:

3 kommentarer:

Elin sa...

Den var nog min favorit också. Blev bättre efter en andra lyssning.

Anonym sa...

Uno el Breikindance
Dos el Crusaito
Dres el Maiquelyason
Quattro el Robocop

Johan sa...

haha, javisst pärta. Vi tyckte att han sjöng bikinidans. Var helt övertygade.

Om mig