torsdag 28 augusti 2008

Hatar ni Jack Black?

Om ni gör det: här har ni en till anledning
Om ni mot all förmodan inte gör det. Här.



Skulle någon säga och/eller göra sådär i mina drömmars framtida skivaffär skulle den inte bara få sparken, personen skulle även i framtiden ha minst en knäskål mindre. Definitionen av svin: Någon som säger att Belle & Sebastian "sucks ass" och sätter igång walking on sunshine, spelar luftgitarr och fulhånglar upp en låtsaskvinna.

Fy fan vad den där filmen suger btw.
Boken var dock bra.

Värt inlägg.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Belle & Sebastian sucks ass

Elin sa...

Jag tycker om High Fidelity! Mycket til och med. Och jag hatar inte Jack Black, även om jag också har insett att han bara kan spela en sorts roll. Jag har heller inte lyssnat särskillt mycket på Belle & Sebastian. De är så jävla pretto.

Johan sa...

Svin

Anonym sa...

hallååå jack black suger visserligen INTE ok??
och hans karaktär i filmen är bara ett maniskt musikfreak. man kan inte annat att älska honom efter detta (tack imdb):

Barry's Customer: Hi, do you have the song "I Just Called To Say I Love You?" It's for my daughter's birthday.
Barry: Yea we have it.
Barry's Customer: Great, Great, can I have it?
Barry: No, no, you can't.
Barry's Customer: Why not?
Barry: Well, it's sentimental tacky crap. Do we look like the kind of store that sells I Just Called to Say I Love You? Go to the mall.

Om mig